Helgen är väl kommen

Underbara helg. Kan man säga nagot annat? Vi har haft underbart vacker väder och sa även idag. Patrick är i militären sa det är extra skönt pa helgerna da han kommer hem. I fredags hade jag fint middagssällskap i form av Helen och Sophia. Tyvärr tog jag inga bilder men det var en mysig kväll. Ibland är tacos och tjejsnack det enda som behövs. Pa lördagen ville jag och Patrick vandra men prioriterade att sova och kom inte iväg förrän tolv. Sa vi promenerade i tva timmar och malet blev IKEA. Varma, härliga första november.
 
 
Kunde inte lata bli att ta en bild pa den sötaste bänken istan. Visst är den gullig? Pa IKEA höll vi (läs jag) mig i skinnet. Vi köpte lite presentpapper inför julpappersinslagningen som faktiskt lurar runt hörnet, lite ljus och annat smatt och gott men det blev inte sa mycket mer.
 
Och sa blev det kväll och vi var inbjudna till tva nära kompisar till oss bade, Stuvi och Nora, för arets första raclette. Det är sa jävla gott. Och vi at som vanligt för mycket. Middagen rundades av med en kiwisorbet. 
 
 
 
 
Fin och trevlig lördag. Idag tänkte jag och Patrick satsa pa en joggingrunda tillsammans. Vi far se om vi kommer iväg.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0