Sjuk och jävlig men Björn gör mig lite gladare.

Sjuk igen. Jag är sa trött pa att vara sjuk. Nu sitter jag här pa jobbet och dricker äckligt förkylningste och knaprar tabletter. Vägrar att sjukanmäla mig igen. Tva ganger inom tva manader. Det är inte superbra statistik. Men det värsta med att vara sjuk är allt man missar. Jag missar att träna vilket jag tycker är superkul och jag börjar faktiskt fa riktigt bra rutin (förutom när jag är sjuk som en bajskorv), jag missar min pappa typ. Han var ju här igar men jag var hängig och inget vidare sällskap. Igar skulle jag även ut och äta med Patrick. Det blev „Hart of Dixie“ och laxbaguette istället. Imorgon är det födelsedagsfest. Jag vill sa gärna ga men jag vet inte hur fit jag kommer att vara.

Det som gör mig lite gladare är min nya fina klocka och kläderna pappa tog med sig som jag hade beställt fran Sverige. Och det faktum att jag har bokat en tid pa Björn Axen dagen innan julafton. För att göra mig lite piffig. Gick ju till en frisör för ungefär en manad sen men hon var sa langsam sa jag hann bara färga haret (vilket knappt syntes). Klippningen hanns det inte med. Men nu väntar jag tills den 23 December och sen kör vi raaaakt av ba!

En sjuk jag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0