B-Day Giiirl

Idag fyller världens finaste Soffa 29 ar. Jag är som vanligt langt bort men du är nära i mitt hjärta ska du veta! Sofia är en sandär kompis som jag inte pratar med varje dag men när vi ses sa känns allt som vanligt. Under aren har vi gatt igenom mkt tillsammans, bade individuellt men även tillsammans. Det har varit allt ifran att diskutera huruvida vi ska beställa en vesuvia med hälften med champignoner eller en capriccosa (jag orkar inte kolla stavningen) med hälften utan champignoner (beställde vi en pizza i slutändan Sofia?) till betydligt mer allvarliga saker. Hur som helst, Sofia är en utav mina bästa kompisar och en riktig stjärna pa min himmel. Du är sa bra pa alla sätt och jag är sa glad att just du är min kompis. För du är en sa bra kompis. 
 
Have a wonderful b-day och sa ses vi snart. Puuuussss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack Rebecca!

Nu kommer månaden rassla på snabbt och snart är det din dag!

2014-11-01 @ 12:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0