Present till mig. Fran mig.

Första lönen är pa ingang. Jiihuu. Förutom Patricks julklapp som ska beställas bums sa har jag även klickat hem dessa online. Det allra bästa med Schweiz (det kanske gar i Sverige med) är att man kan söka pa "rabatt" och sen pa bolaget och sa dyker det upp massa rabatter. Sa jag fick 150 SEK rabatt. Rakt av ba! Och skorna blev billigare än i Sverige. Eller stövlarna kanske är mer rätt ord.
 
 
E-M..om jag inte missminner mig har din snela pojkvän köpt ett par likadana. Da kan vi köra partnerlooken i vinter. Skillnaden är väl framförallt att jag saknar barnvagn:-)

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ahhh har du beställt dem?! Jag har tänkt göra det nu i 2 àrs tid, var ju min belöning efter första tränings utmaningen ;) Vart har du beställt dem fràn?? Hoppas du känner dig piggare! Kram

Svar: Jaaa. Beställde dem imorse. Ska bli jättekul när dom kommer. Jag beställde dom fran stromberg.ch och sa sökte jag pa gutschein stromberg och fick 25 CHF ocksa sa det är bra.Räkningen blev 154 :- :-)
Rebecca

2014-10-21 @ 09:19:47
URL: http://sophiamolin.blogg.se
Postat av: Eva-Maria

Du är SÅ värd både lön och ett par Hunters! Världens skönaste stövlar som också är snygga. Ja precis han tyckte tydligen att jag var värd dom, ibland så händer det ;)

Självklart kör vi partnerlooken! Barnvagn behöver man verkligen inte ha hehe. Åh vad spännande, visa bild sen.

Puss och kram saknar dig!

Svar: Jag hoppas verkligen att dom passar. Borde vara här redan imorgon sa jag ser framemot att fa pröva dem:-). Men, nu tänker vi inte pa det eftersom att har en stor utmaning framför dej. Massa lycka till och jag hoppas att hon (han) kommer snart. Nu vill vi inte vänta längre!
Rebecca

2014-10-21 @ 12:43:21
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0