Early bird

Nej men hej! 
Bloggen har legat på is väldigt länge (förutom ett litet politiskt inlägg för en vecka sedan)...typ sedan januari. Jag gillar egentligen att skriva men motivationen har saknats.
 
Jag är lite hispig när det gäller att köra bil och att komma försent vilket gjorde att jag imorse begav mig till Sollentuna 6.30 när jag skulle vara vid attunda tingsrätt som vittnestöd 8.30...haha. Så nu sitter jag här och tittar på klockan som går saktare än någonsin.
 
Galet sliten. Förkyld, ont i halsen och supertrött av lite sömn av lite sömn och medicin. Det ser nämligen ut som att jag har bechterews sjukdom vilket är en kronisk ledsjukdom. Sjukdomsförloppet är i de flesta fall väldigt bra, där man kan leva helt vanligt med skov ibland. Dom bra nyheterna är att träning är det allra bästa för att förmildra omständigheterna..däremot finns det inte på världskartan att jag skulle kunna träna i nuläget. I förrgår natt hade jag så ont att jag trodde jag skulle förgås. Jag fick smärtstillande och anti-inflammatoriska tabletter från Faluns lasarett så vi får se vad som händer. Lite omtumlad av de facto att det kan vara kroniskt men glad att det inte är vätre.  Glaset är halvfullt typ. 
 
Nej nu ska jag dra till tingsrätten. Hoppas på lite mer spännande fall än senast då det grövsta brottet var bilbältesförseelse 😅. 
  Kram från mig 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0