När man har bloggtorka kan man alltid...

Du heter: Rebecca Christine Lanz

Smeknamn: Rebi, Becca

Låt du sörjer till när du är ledsen? Det beror lite pa. Har direkt ingen standard depp lat men just nu sa skulle det nog vara Razorlight - wire to wire.

Beroende av: Choklad.


Vad tror folk om dig? Mer komplex fraga än vad man tror. Jag har ingen aning. Att jag är dum kanske. Fast det är jag kanske.

Vad får du oftast komplimanger för? Hmm. Mina ögon. Min rumpa (tro det eller ej..men faktiskt) och mitt karismatiska jag(när jag vill dvs)


Vad säger du för att imponera på någon? ?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: I fogot the sandwich. Fuck!! (Jag gjorde en macka till Patrick som han glömde. Det är tacksamhet det)


Var bor du? Interlaken a`la Schweiz


Trivs du där? Japp

Äger du några Converse? Tre par? Fyra?

Sprit, cider, vin eller öl? Allt i en salig blandning


Brukar du bli för full? Aldrig (Host)

Vad har du för mobiloperatör? Swisscom

Är du allergisk mot något? Besserwissers. Och snala människor. Och langsamma människor. Jag hatar langsamma människor

Hur svarar du i mobilen? Hej det är Rebecca, Hello, it`s Rebecca. Alltid svarar jag sa. Spelar ingen roll.

Vem ringde du senast? Ett, förhoppningsvis framtida jobb

Vad sa den du senast pratade med i telefon? Att jag skulle komma pa anställningsintervju kl.11 idag ( om 40 min)
Antal timmar sömn i natt: 6-7?


Sov du ensam? Bade och. Halva natten själv. Halva natten med Patrick

Brukar du komma i tid? Ibland


När mår du bra? När jag har mkt att göra. Och när jag tränar. Och pa konserter och festivaler.

När mår du mindre bra? När jag har för lite att göra dvs. tänker för mkt pa livet.

När blev du fotad senast? Jammin Corner av stalker


Hur känner du dig nu? Stressad och rastlös. Vanlig känsla numera


Vanligaste färg på dina kläder? Svart, vit, gra, rosa


Vad tycker du om fötter? Fula. Jag hatar fötter i allmänhet

Vad saknar du? Min familj och mina vänner i Sverige. Mer än nagonsin


Hade du en bra kväll igår? Inget speciellt. Inte sa värst. Panikangest kväll.


Favoritdryck på morgonen? Kaffe i alla dess former. Just nu kallt kaffe eftersom att det är sa varmt


Rakar du benen? Ja, för fan


När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan halv elva och tolv


Är du blyg? I vissa situationer, fruktansvärt


Sysslar du med någon idrott? Jag har precis tagit upp cykling. Och joggning. Känns som en nystart pa livet om jag ska vara ärlig.

Vill du hellre ha mejl än brev?  Nej. Brev is the shit


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja. Attraktion helt klart. Kärlek..nää. Jag är nog t.o.m en stark föresprakare för att kärlek växer med tiden

Har du spytt offentligt? Vilken fraga..klart som fan att jag har!


Är du nöjd med ditt liv? Ibland är jag supernöjd. Ibland har jag galen panik.


Är du bortskämd? Det beror pa. Pa manga sätt är jag nog rätt bortskämd.


Vad gör du i morgon? Klistrar in bilder i album, tränar, pluggar


Vad är det värsta du vet? Det är ju typ samma fraga som förut! Langsamma människor är nagot av det värsta jag vet. Och min egen osäkerhet. Den är ocksa äcklig.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mkt alls. Högst en femhundring men oftast runt tre hundra. Och da bor jag ända i världens dyraste land


Vad längtar du till? Till Sverige om en vecka och till min och Patricks cykeltur i Augusti (Geneve-Cannes-Nice-Monaco-ngra mer orter i Italien-Lugano)


Har du bra vänner och äkta vänskap? Hmm. Svar fraga. Eller egentligen lätt. Ja, det har jag. Det är bara det att dom befinner sig hundratals mil härifran:-(


Vad är det finaste du fått? En adventskalender av Patrick. Det later kanske inte sa fint men det var det. Han hade gjorde den själv och hängt upp den över hela vart sovrum. Da blev det en tar eller tva.


En speciell dag du minns? När jag och sofia lag och sola här i Interlaken. Vid Neuhaus. Det var fint det!


Hur gammal är du? 23


Du samlar på? Erfarenhet och minnen. Jag vill bli hel med hjälp av erfarenhet


Vem ringer du när du är arg/ledsen? Sofia (om jag har pengar och en telefon)


Gillar du golf? Ja. Det är synd att det är en sa galet dyr sport


Vilken tid gick du upp idag? 08.00 (sovmorgon)


Har du sovit i din egen säng inatt? Japp.


Har du strumpor på dig nu? Japp


Är det okej att gråta? Det är okej att grata men bara av rätt anledning.


När grät du senast? Igar kväll. (Bara av rätt anledningar.haha)


Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag skulle ha en stor fest. Sedan skulle jag göra en resa och handla massa kläder. Men sedan skulle jag nog investera. Oavsett hur trakigt det later. Styra upp var lägenhet.


Bär du glasögon eller linser? Nej, men jag borde nog styra upp ett bar läsisar

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Det är det enda som betyder ngt.


När går du upp ur sängen en helgmorgon? Beror pa. Om jag varit ute 11-12. Annars klockan nio. Min och Patricks nya hobby med langa cykelturer pa helgerna tvingar oss att ga upp nio. (Det blir därför inte sa mkt utgang heller)


Har du piercing? Nej. Men snart sa. Dags att aterinföra den känner jag.


Vill du gifta dig? Ja,det vill jag


Vill du ha barn? Ja


Solar du ofta? Nej, jag blir ända inte brun. Men nu har jag varit ute i solen rätt mkt sa jag har fatt lite färg som man säger om folk med san hud som mig


Är du bra på att laga mat? Jag blir bättre och fantasifullare för varje dag


Är du flygrädd? Nej


Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.


Vilken är din favoritglass? Magnum..temptation? Är det sa den heter? Sen älskar jag Bounty glass. Jag dör för Bounty glass


Tror du på ett liv efter döden? Nej. Sedan jag fick en pojkvän som snart kan kalla sig Dr. Fysik tror jag inte pa mkt annat än dom som faktiskt kan bevisas (förutom psykologi)


Tycker du om sushi? Loves it!


Vad äter du helst när du ser på film? Ingenting.


Bor dina föräldrar tillsammans? Nej


Har du tandläkarskräck? Nej


Är du morgon- eller kvällsmänniska? Bade och tror jag. Jag älskar att ga upp tidigt dvs. verkligen hatar att ga upp sent. Jag gillar däremot att vara uppe sent, beroende pa dagsformen saklart. Sa om jag maste välja en blir det nog morgonmänniska.

Vilken ögonfärg har du? Blå.


Har du någon gång gråtit dig till sömns? Tyvärr, en gang för mkt. Eller tva.


Biter du på naglarna? Nej.


Hur ofta tränar/motionerar du? Herregud! Det beror pa tid och humör. Denna vecka har det blivit fyra ganger plus imorn och cykling pa lördag. Det är sex ganger. Ibland blir det bara en eller tva ganger i veckan


Senaste låt du hörde? Dance with somebody


Senaste film du såg? Benny Button


Kommentarer
Postat av: patrick

I fogot the sandwich. Fuck!!

lol

2009-04-24 @ 09:23:17
Postat av: sofia

Å så svarar inte dumma Fia i telefonen när du ringer. Ja nog öka på volymen lite in case of. =)

2009-04-24 @ 16:20:36
URL: http://fagraste.blogg.se/
Postat av: sofia

Nu har torkan pågått för länge! Come on.

2009-04-26 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0