Back to life..

Efter en underbar resa till Dublin har jag nu krashlandat i det vi sa fint kallar vardag. Det spelar tamefanimej ingen roll om man reser ända bort till arselhalet, äckliga mandag kommer ända! De sviniga lilla asen! Men,oavsett hur mycket jag hatar mandagar har jag ju bestämt mig för att bli en sandär positiv person och just därför, tänker jag nu koncentrera mig pa att skriva om det roliga med just den här mandagen.


Rolig händelse pa äckelmandagen nr.1: Jag har precis varit och tränat. Efter en oerhört varierad diet pa hamburgare,pizza,kakor, chips, choklad och alkohol kändes en timmes idiotspringande pa idiotspringbandet fruktansvärt befriande.

Rolig händelse pa äckelmandagen nr.2: I dag är det dags för mig att ta min tyska till en annan niva. Tva ganger i veckan, tills i maj, ska jag ga pa en tyskakurs. Herregud, om tva manader kommer jag att vara flytande som en badring i det absolut mest tragiska sprak pa var planet.

Rolig händelse pa äckelmandagen nr.3: Föreläsning om Affektive Störningar. Klinisk psykologi är most def mitt favoritämne.

Tva sista saker att avrunda detta inlägg med. Det verkar vara populärt att ta kort pa sig själv i diverse outfits. Roligt inslag som jag ocksa vill börja med. Inte varje dag mtp att min garderob är väldigt liten och ovarierad. Sedan har jag även tänkt att jag ska börja med mina musiktips igen. 



Gammal och gra huvtröja - Lindeberg
Linne - Pepe Jeans

Byxor - Top Shop (Petite är underbart för oss med prinskorvben)
Skor- River Island
Väska - ?


I-pod update: Van Morrison - Into the mystic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0