Min fina mamma..

(This message will be in swedish)
Mamma. Jag är verkligen stolt över dig! Hur lang tid har det gatt nu sedan du började med viktväktarklubben? Tva manader? Tva manader av järnvilja och staldisciplin. Langa promenader fran jobbet, planering av matlagning, smoothiesgörande pa morgonen. Jag tror pa dig och är med dig till hundra procent. Du far absolut inte ge upp nu och om vagen star still i tva veckor, eller, kanske t.o.m. i en hel manad..ha talamod. Din kropp förvandlar ju fett till muskler och ibland sa star vagen still helt enkelt. Bättre att vagen star still än att den gar uppat:-) Inte ge upp!

Men, det jag framförallt vill säga, är att viktnedgangen är bara en bonus. Det är som en extravinst som kommer pa bingolotto. Du har ändrat hela din livsstil, dina lungor andas mer frisk luft nu än nagonsin (om än även lite rök emellanat) och din matsmältning far handskas med mildhet och sundhet istället för svarnedbryten fett och socker som inte är bra för nagonting (stämmer inte riktigt eftersom att socker ofta leder till en smaksensation i munnen) 

Jag är, hur stolt som helst och jag tror verkligen att du klarar detta till hundra procent!

Jag älskar dig mamma och när jag kommer hem om en manad...da ska det promeneras och drickas smoothies:-)

Puss, din väldigt stolta dotter, Rebecca

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad söt du är Rebecca! Jag blir alldeles rörd. I'm touched som man säger in english.

2009-03-31 @ 14:01:48
URL: http://fagraste.blogg.se/
Postat av: sofia

Gillar att du börjat blogga Reebook, och framförallt att du läser min också! =)



Jag gillar också dagens outfit, men de är ju inte så spännande för just mig. Eller ja, att se just mig. Skjortan går ju inte att variera så mkt. Orka sätta på sig nåt bara för att kunna lägga upp i bloggen. =)



Ser fram emot dina outfits iaf, de brukar kunna va lite med finess!

2009-03-31 @ 14:56:02
URL: http://fagraste.blogg.se/
Postat av: Nina

yes, de ska vara stolta över sig själva, mammorna! Min är i Miami (den jääveln) och var igår på Miami Ink och tatuerade sig hos Darren Brass (den jäääveln igen!).



Vadå, avundsjuk? Neeeeeeeeeeej

2009-04-01 @ 08:42:18
URL: http://www.metrobloggen.se/moreira

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0