Morgonstund har guld i mun?

24 Mars: Piss
1. Solen har bajsat bort. Igen! Vad hände med ödlan jag sag förra veckan? (Japp. Jag lever väldigt exotiskt) Han har nog bajsat bort han med.
2. Oral presentation. Halla föredrag för min mongoklass idag. Analhal.

24 Mars: Fett
1. Oral presentation idag. Klockan tva kommer jag att ha det bakom mig.
2. D.U.B.L.I.N B.A.B.Y! Imorgon tar jag mitt pick och pack och flyger till Dublin. Jag och min kära pojkvän Patrick flyger till Dublin. För ynka 8 rappen (för oss bada) flyger vi fram och tillbaka till "the land of irish"
3. Sing star ikväll! Efter bra planering har vi nu bestämt oss för att sova i Bern vilket gör att vi kan sova en heeel timme extra imorgon innan planet gar. Da ska vi köra galna grejer med Sing Star (Bohemian Rapsody är galet svar men galet rolig)
4. Jag framkallade kort igar. Äntligen!
5. Jag har roffat at mig en upplaga av Der Vorleser av Bernard Schlink. Reselitteratur av bästa kvalite!

För att aterga till Dublin. Ni vet ju hur dom säger, ta seden dit man kommer. Detta tar vi med blodigt allvar och därför övade vi förra veckan. Det sag ut,ungefär sahär.






O.K..Have it good Suckers!









Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Hej Gumman,



Kul att du bloggar igen!Ha det så bra i Dublin.

Puss, saknar dig.

2009-03-24 @ 09:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0