This message will follow in swedish..

Grattis på födelsedagen min Sofia! Idag fyller du mogen kvinna. Jag har alltför lite insyn i vad som försigår i ditt liv för att säga om du har de vuxenpoäng som krävs för att räknas som mogen. Har du ICA-kort? Läser du DN på morgonen? Är nyhetsmorgon på Tv4 ditt favoritprogram? Kommer du ihåg att ta med dig tygpåsar när du går och handlar eller köper du fortfarande nya plastpåsar varje gång ? Jag har ingen aning. Jag önskar att jag hade en aning om hur mogen du egentligen är;-)

Vi har gått igenom mycket tillsammans. Mycket roligt, som Agia Napa, England, Egypten, filmkvällar, biokvällar, promenader i det kallaste av kallt, jumpin jaks, äggmackor efter skolan, godis och dåliga tv-program, Villa Medusa, Big Brother, Rederiet(?). Men också mycket tråkigt. Vi har delat problem och de djupaste tankar. Vi har gråtit tillsammans, varit där för varandra och också, må icke glömmas, fått varandra att gråta och slagit varandra halvt hjärndöda. Summan av kardemumman, vi har gått igenom mycket tillsammans och vi har gått igenom hela skalan. Från det roligaste röda till det sorgligaste svartaste svarta.

Idag är det din dag. Jag hoppas att den blir helt underbar. Precis som du förtjänar. Massa tårta och skratt, vänner och underbara familjen, Jag önskar verkligen att jag kunde dela den här dagen med dig. Äta tårta och prata om hur idiotiska killar EGENTLIGEN är. Men jag är här. Och du är där. Men glöm aldrig bort; Oavsett vart vi befinner oss på jorden så finns jag med dig i mina tankar och du kommer alltid att finna en vän i mig. Jag saknar dej Fia! Snart ses vi igen!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!



Now..go get drunk!

Saknar dej!

Massa grattis kramar från din kompis Rebecca xx




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0