En manad sedan vi förlorade dig

Idag var det en manad sedan. Jag tänker pa dig hela tiden. Det är väldigt tomt utan dig, finaste. Det är fortfarande svart att första. Patrick säger att jag maste försöka ta farväl. Jag vet inte hur. Jag vet inte om jag kan. Hur kan jag ta farväl av nagon sa underbar som du? Jag kan inte. Sa fort jag tänker pa dej blir det TILT i hjärnan. Är det verkligen sant? Är den här smärtan verkligen befogad? Är du verkligen borta? Fan Sarah. Helvetes jävla skit.

Du saknas mej.

Jimmy eat world - Hear you me

Kommentarer
Postat av: Gotti

Älskling! Du kommer aldrig att ta farväl av Sarah. Hon kommer alltid att finnas med dig. Men, hon kommer att blekna med tiden. Så är det.



Tiden gör sitt och du måste låta tiden gå... långsamt kommer känslan förändras.

Men, all sorg och saknad tar tid..... that´s life sötaste!!!!

Kramar i mängder Gotti

2010-09-12 @ 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0