Pon da Replay

[Ny blogg, nytt liv. Eller nagot sant]

Ett besök pa IKEA muntrar upp. Redan i början av denna vecka var jag och Patrick entusiastiska som sma barn inför vara planer att cykla till IKEA pa lördagen. Solen sken hela veckan och det var över trettio grader varmt. Väderprognosen inför lördagen kom som ett bombnedslag. Regn, kallt, storm. Scheisse. Men pa lördagen när jag vaknade var himlen bla och solen gul. Sa jag blev glad och tänkte att meterologer är ett inkompetent folk. Tills molnen började samla ihop sig och det började regna. Var moderata cykeltur pa 30 km skulle förmodligen inte bli av. Men eftersom att tankarna pa varmkorv fran IKEA och Daimmarabouchoklad var sa intensiva sa valde vi det "second best" och tog taget. Och vad tror ni hände da? Himlen sprack upp och solen var gul igen. Fan ocksa. Men en liten promenad fick vi i alla fall.



Walking on sunshine



Delmal 1. Plötslilgt stod IKEA där i all sin prakt.



Delmal 2. Eat dam bangers Rude bwoy
!

Observationer:

1. Det är kul att vara med Patrick pa IKEA. Förutom att han alltid stoppar mig fran att köpa alla fina, rosa saker som jag vill köpa. Han har inte förstatt tjusningen med rosa....än.

2. Det är kul att vara pa IKEA med Patrick. Fast ibland tycker jag att han borde köpa mer och tänka mindre.

3. Jag blir alltid pa daligt humör när jag gar förbi IKEA restaurangen och jag maste se när de säljer köttbullar med pommes frites! Sen när passar pommes och lingonsylt ihop? It`s a disgrace to the swedish meatball!

Nej, nu är det dags för en promenad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0