Wat ah bway fayva patoo

Wha gwan bwoy?
Skolan är runt i hörnet och jag känner mig redo. I juni tänkte jag att jag skulle hoppas av. Stressen, de langa dagarna, trycket, under dagen och pa natten, överväldigande. Men nu..efter en sommar av Sverige, Schweiz och ett par omprov känner jag mig redo.

Egentligen börjar skolan den 20 Sep men jag ska delta i en engelskvecka fran och med den 5 september. Black literature är mitt huvudämne. Första boken pa listan var Andrea Levy "small island". Fina grejer. Underbar bok som är värd att lägga tid pa! En bok jag verkligen rekommendera. Fast det finns tyvärr en bieffekt. Faschinationen av spraket i boken. Sedan jag slog läste bokens sista sida har jag har förvandlats till en minivit version av Bob Marley!

Nej, nu ska jag äta frukost och sen cykla till Bern, plugga, yoga och sen dricka kaffe med min finaste Helen. All fruits ripe. Mi gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0