Leicht sein, kann so schwer sein...

Nu är det sommar och da far man grilla...wiiiiieee!




Eugen, varat födelsedagsbarn fyllde ar. Förra aret när han fyllde ar spöregnade det och vi grillade under en bro. Jag satt och pratade med Sarah hela kvällen och pa vägen hem ramlade jag av cykeln för att jag hade druckit för mkt öl. Den här gangen blev det inte för mkt öl, inget ramlande eller regn. Men jag hade valt alla tre, tusen ganger om, om bara Sarah hade varit där. Vi saknar dej jättemycket och vi tänker pa dig. I lördags blev allt sa sorligt och sa mysigt pa samma gang.
Varför du?




Nej, nu ska jag försöka sova. Imorgon har jag mitt första prov, vilket betyder..one down, four to gooo!

Sov gott!

/Rebecca




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0