Italiano

I torsdags tog jag och Patrick (plus föräldrarna Salm) ledigt fran Schweiz och for iväg till Italien. Men istället för massa ord. Bilder.

Vi börjar med: Havet



Hotellutsikten. Bellisimo!



Bada. Vindstilla, 25 grader varmt, sandstrand.



Kvällshav.



Romantik.



Soluppgang.

Havet. Den absoluta höjdpunkten. Men äta bör man, annars dör man. Därav nästa tema:

Mat



När man beställer en drink i Italien far man inte lite snacks till. Man far en hel maltid!





Alternativapero. Egenköpta chips och medtagen öl fran Schweiz: Desperados. Finns inte i Sverige, men det är den godaste öl som finns. Och den enda öl jag dricker!



Ibland maste man äta riktig mat. Och varför nagonting annat än pasta med scampi...



...eller friterad bläckfisk?

Självklart förtärdes även andra nyttiga saker som glass, pizza och focaccia. Men tyvärr hängde inte alltid kameran med. Fett dalig kamera!

Sedan har vi ju den sista, men ack sa viktiga kategorien:

Random.



Att posa...



finaste Patrick aka The Poser aka Spargel, The.



Försök att ta fina bilder. Fast bade jag och Patrick är natural born photographers. Fast jag är saklart lite bättre:-)



Nej, nu far det vara nog med bilder fran Italien. Men vi har verkligen haft det jättebra och jag är äntligen redo att börja min nästsista termin pa riktigt! Nu blir det plugga av och en liten paus fran allt vad onyttigt heter! Massa kramar fran en utvilad svennebanan!



Kommentarer
Postat av: sofia

Myyyys.



Synd att ni inte åkte lite senare för då hade vi kunnat mötas. :)

2011-10-05 @ 09:52:54
URL: http://fagraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0