Parfymer are a girls best friend

Jag tror inte att jag är ensam om att en parfym förgyller upp i vardagen. Jag tycker att känslan av att vara nysprutad (oj, nu blev det pa gränsen till snuskigt) är lika skön som känslan efter att man har duschat och smörjt in sig med sin favorithudcreme. Wunderbar! Jag är en sadan människa som har samma parfym väldigt länge. Jag gillar tunga parfymer som verkligen doftar starkt. Det vill säga, Escadas sommardofter passar inte mig (Magnetism hade jag länge, men det är ingen sommardoft!)

Ja, manga favoriter har det blivit. Davidoff- Blue Water (eller vad hette den?), Hugo Boss (namn glömt), Eden and the list goes on. Sedan 2006 har jag haft samma parfym. I saw, I bought, I feel in love. Lancome - Forever. Jag har inte tröttnat. Problemet är nu att alla andra verkar ha tröttnat. För 2010 slutade Lancome att göra Forever. Nu är min slut och jag har desperat försök fa tag pa den pa internet. Är det ngn som vet vart man kan fa tag pa den? I need help! Jag känner mig naken och utlämnad!


Min kära parfym. Nagon, hjälp mig att hitta min själsvän igen!

Min andra parfym som jag använder, träffade jag, även den, 2006. Som tur har Stella M. inte slutade sälja den (jag tror inte det iaf) sa jag har iaf lite tröst i stinkmörket.


Min SM. Alltid trogen.

Är verkligen tacksam om ngn kan ge ngra tips pa hur jag kan hitta min kompis igen!

Puss,
en inte sa godluktande Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0