Beans on toast..Don`t think soo!

Jag och Patrick planerar alltid dagen innan vad vi ska äta till middag. Vi är bada foodies och älskar mat men tyvärr har vi inte en budget som passar till. Vi hade bestämt att vi skulle äta toast och sallad. Spännande och kulinariskt va? Det var mest för att vi bada är sjuka och toast är ju gott och enkelt!  Men gardagen ville ngt annat. Croque monsieur i all ära.... men ibland maste man sätta guldkant pa tillvaron och ibland maste man överraska de man älskar. Kanske framförallt när man är sjuk! Sa istället för Mr.Croque M blev det en tvarätters (trerätters..alldeles för överskattat).

Varmrätt





Skaldjurskakor pa ragbröd. Serverad med chilimajonäs


Ett recept om ni känner er sugna

Efterrätt



New York Cheesecake. Gottis!

Och ett till recept

Jag kan varmt rekommendera att ha bär till cheesecaken. Jag köpte inga bär men vitchoklad cheesecake blir väldigt söt. Och mitt andra husmorstips är att inte ha cheesecaken inne sa länge som det star i receptet, framförallt inte när man gör sma ostkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0