Livet

Jag är vaken och klockan är 07.35. Och det är lördag. Känner att jag vill skriva nagonting superintressant och roligt här pa bloggen men jag känner mig rätt tom pa ideer. Och vad kan man göra da? Jo, skriva en toppen och botten lista.

Toppensak


1. Skolan har börjat. Massa roliga föreläsningar. Och C-uppsats. Langsamt börjar jag bli klar!



2. Underbara höst. Över 20 grader varmt.

3. Wordfeud

4. Jag har upptäckt Skype. Tio ar senare än alla andra.

5. Jag har börjat träna ordentligt den här veckan.

6. Jag har cyklat till skolan. Everyday!

7. Om mindre än en vecka aker jag till Italien

8. Jag har inte köpt ngra nya kläder pa över tva manader.

9. Vi kommer att ha en bil i över tre veckor. Lyx!

10. Om en vecka börjar en ny säsong av Gossip Girl. Jej!

Bottennapp

1. Skolan är överfull och folk far sitta pa golvet (inte jag).



2. Jag har förlorat mot Patrick i Wordfeud....4 ganger i rad! Han fuskar tror jag!

3. Jag vet inte hur jag ska börja skriva min C-uppsats

4. Det är 3 manader kvar tills jag far aka till Sverige igen

5. Jag har absolut ingenting att skriva om pa min blogg

6. Att jag inte har upptäckt Skype förrän nu. Alla som känner mig och som har skype..adda mig: [email protected] sa kan vi chatta och se pa varandra samtidigt!

Massa kramar

/Mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0