G (ul) lad Pask

Dags för Patrick att leta paskägg. Och i samma veva lära sig lite svenska.



Nu ska vi se om Patrick är en san Sherlock Holmes som han pastar att han är. När han väl har klurat ut mina ledtradar kommer han att finna ett traditionellt svensk paskägg (tyvärr tyvärr utan svenskt innehall, men vi far latsas att det är äckliga, sötsliskiga och färgglada paskägg i istället för den fina Lindt chokladen som jag har köpt.



Tihi! Ägget ligger fullt synligt i fruktskalen...


..och är fullt med det godaste livet kan erbjuda. Choklad!

Jag vill avsluta med en hälsning till min Patrick. Du är världens finaste gris och smutspelle. Du är det bästa som finns. Och som det star pa kortet som du snart ska hitta: Die Liebe ist stets schlicht und bescheiden. Sie scheint nicht mehr, als sie ist, sondern ist mehr, als sie scheint.

Glad Pask fina Patrick!

ps..all choklad är inte till dig. du far dela med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0