Happy bea(v)ster!

Vädret gick fran bra till fett daligt paskväder. Ingen cykling, ingen motorcykel..nada! Men utgang. Det blev det.



Jag och finaste Helen redbullade och vodkade lite pa skärtorsdagen. En spontan, lugn drink för att fira den kommande paskhelgen...

...tyvärr var mitt Bäveralterego inte sa sugen pa en lugn kväll. Jag kom hem runt 04.45 och spenderade mestadels av fredagen med att vara bakis...Jag skyller pa Bävern och den svenska andan!





Fredagskvällen avslutades aterigen med alkohol. Men denna gang slutade kvällen bade lugnt och tidigt.

Om ngra timmar ska jag träffa min Helen och vi ska...ga ut! Men första ska vi dricka Gin och Bitter Lemon i pure "gamla goda tiden" anda och jag ska kolla in hennes nya fina lägenhet. Och sen ska vi dansa. Hela natten lang.

To be continued...

Glad Pask /Paskbävern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0