Mandag hela veckan


Söndagens marknad blev ingen hit. Vi fick en jättedum plats och jag salde nästan ingenting. Vi hamnade mitt bland borrmaskiner, sagar, skruvar och slipmaskiner. Mina fina kläder fick knappt ngn uppmärksamhet (förutom när ngn trampade pa kläderna eller fimpade pa dem :-()Men nästa gang (om en manad) da ska jag (vi) vara där tidigare och säkra en bra plats. En superplats! Att se alla mina kläder som bara ligger i pasar och inte blir använda stressar mig. Jag vill förvandla mitt döda kapital till ett mer levande kapital.

Highlighten fran helgen far istället bli cykelturen till IKEA. Fint väder, fin terräng och världens finaste Patrick.



Maaaaaaaal!



Ingen ville köpa Patrick för 69.90 CHF sa jag tog han gratis. Det visade sig vara ett bra beslut för han bjöd pa korv!

Idag skiner solen. Jag ska plugga och ta en lang joggingtur. Har bestämt mig för att springa grand prix (16 km) sa nu jävlar ska det joggas som aldrig förr.

Massa kramar

Moi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0