När solen är framme..

..kommer tomtarna ut. Igår var det sol och Eva-Maria, Elina, lilla Alvin och myself åkte till Skokloster. Första badstranden var en nitlott. Tur att Skokloster har ett exklusivt poolområde att erbjuda. Väl på plats fann vi även Nettan med hennes lilla Linn.
 
 
 
Flyga Flygplan
 
 
 
Jag frågade Alvin om han ville flyga flygplan. Det ville han. Med mamma. Men inte med mig. När mamma inte orkade mer. Då dög jag:-).
 
 
 
Jag frågade Alvin om jag fick flyga flygplan. Det tyckte Alvin var en bra idè. The sweet logic of children. Så det blev byte.
 
 
Och oj vad jag flög...
 
..sen spårade det ur...
 
 
 
 
Det var en fin dag och det var kul att lära känna min nya kompis Alvin (på nytt). Sol tär däremot på krafterna och när jag kom hem var jag både varm och trött. Somnade på soffan. Som en stock. Trött och lycklig. Jag har så fina kompisar. I ett så fint land!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Älskar bilden när Alvin rider på din rygg, haha så söta!!

2012-08-06 @ 10:41:54
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0