Fly away with me

 Imorgon ska jag flya away. Först till Sverige och sen till det härliga landet i öst. Men innan dess har jag prov. ETT prov.Jag brukar ha typ 10 samtidigt. Men jag är ända ett vrak. Men det far ga som det gar och igar tog jag en ledig kväll. Den första pa länge. Patrick och jag firade lite jul. Vi drack lite bubbel och at en god (väldigt schweizisk) middag. Det var en fin överraskning fran Patten:-)
 
 
Oj, vad mörk bilden blev! Men den föreställer en racletteugn med alla tillbehör: Ost, lök, potatis, bacon, kött, cornichons, syltlök och sas. Sa himlans gott. Och väldigt onyttigt saklart!
 
 
Charmant!
 
Efter avslutad middag, sa hängde vi lite. Och at efterrätt saklart!
 
 
Ja, det var det! Nu maste jag faktiskt plugga lite sa att jag klarar det där nedrans provet!
 
Puss

 
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0