Alla hjärtans dag..

..men framförallt är det dan före dopparedan. Imorgon far jag (äntligen) aka hem till Sverige igen. Jag ska fa träffa alla mina fina och familjen Lanz. Det kommer att bli en blandning av storslagna planer och semmelhäng. Me like.

Mellan mig och Sverige star numera bara en pluggdag och ett prov. Proven igar gick sadär. Det ena var mkt svarare än jag trodde, men jag tror att jag klarade det. Jag borde ha gjort det. Det andra var mkt svarare än jag trodde, och det har jag nog inte klarat. Jag har sadana problem med att komma ihag alla hjärndelar. Typiskt. Men, om det inte har gatt vägen sa har det helt enkelt inte gatt vägen och jag maste göra om det i sommar. Sa fungerar livet.

Pa tal om ngnting helt annat. Jag har börjat en liten stretch rutin pa morgonen. Framförallt för att jag behöver bli smidigare men ocksa för att det sprider ro i själen. Och just nu sa stretchar jag till den här underbara stämman.

Lana Del Rey - Born 2 die, Video games

http://www.youtube.com/watch?v=Bag1gUxuU0g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=HO1OV5B_JDw
Bra grejer. Nu ska jag börja plugga.

Puss

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Lana Del Rey - Sååååå bra!!

2012-02-14 @ 15:46:02
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ja, helt wunderbaar. Synd att hon inte direkt passar till tillställningen pa lördag:-( fast till pizzan kanske lite videogames skulle passa!

2012-02-14 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0