Fina fiskar

Igar blev det middag hemma hos mig. Karlstadsduon kom pa besök. Min finaste Helen och hennes Susanna kom pa middag. Susanna som förövrigt ocksa har fastnat för en schweizare...epidemin är ett faktum.

En fusion av hallon och apelsin i fördrinken. Extra stark saklart, eftersom att jag hade svenskar pa besök. En fusion i samband med crackers med olivpasta eller soltorkadetomater smörja.



Tacos till middag. Jag var upptagen med att dricka vin och se till att Helen inte klättrade upp i takkronan, sa det blev ingen bild.






[Insert mental picture here]








Dalig bildkvalitee, jag ber om ursäkt. Fina Helen drack en flaska rödtjut och förgyllde kvällen. Du ska veta att du är bäst Helen, jag är sa glad att du är min vän. Schweiz skulle inte vara detsamma om inte du var här.

Det hela avslutades i kärlekens tecken. Kärleksmums (se föregaende inlägg). Det var uppskattat. En smak av hemlandet.



Vid smatimmarna gjorde även min fina karl plus Susannas nyfunna schweizerost Dave, oss sällskap. Vid halv ett rullade de hem och jag rullade i säng.

Det var allt för den här gangen. Chup chup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0