Gammal kärlek rostar aldrig..

..eller hur vad det nu?

Helgen gick alldeles för snabbt. Helt plötsligt är det mandag igen. Varför går tiden alltid så snabbt när man har roligt? I fredags så bjöd jag Tobbe på bio och middag för att han hade fyllt år. Vi blev plus en då pappa bestämde sig för att följa med.





Efter fredag kommer ju som bekannt lördag. Lördagen ägnades åt ett litet besök till stan och en stor reunion på kvällen. Jag fick träffa de allra finaste igen. Förfest med bubbel, cider, passoa och shots. Unidici med goda drinkar, dans och Hugo Rosa. Det var en bra kväll. Jag har världens bästa kompisar.



En fika...

..innan förfesten satte igång.





Dansandet började redan på förfesten. Bra grejer med musik som framkallar nostalgi. För vad är bättre än lite candy shop på en lördag kväll?



Väl ute blev det mer dansande, mer shotar och goda drinkar...



..och drinkarna var jag glad för.



Kvällen slutade med att jag körde "en Hugo". Det går till såhär: man vill inte stå i kö, man går fram till den första i kön och spelar på hans/eller hennes ego (i det här fallet Hugo Rosas), när toan blir ledig så springer man in på toan. Väldigt avancerad strategi. Fast jag kan erkänna att jag måste jobba lite på mina smickrings skills. Jag var väldigt osmickrande. Aja.

Nu blir det Kista (igen) och sedan en promenad ute i Håban innan det blir avskedsmiddag och tillsist hemfärd. En vemodig känsla.

Kram / Sean Banan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0