Ibland blir jag så ledsen...

Helt underbart att vara hemma. Jag har träffat och ska få träffa ännu mer underbara solar i mitt liv. Jag fick ett mail igår..resultatet från första provet. Jag kan lägga det bakom mig. Ett steg närmare ngt som man kallar en bachelor of science..jag liksom? sjukt.

Men, det finns en liten tagg i mitt bakhuvud. En liten ledsamhet. När jag ser hur en människa som förtjänar bara det bästa och underbaraste blir dåligt behandlad är det svårt att förstå livet och hur människor kan vara så elaka mot varandra. När det handlar om en människa man älskar, så gör det ont. Och man känner sig maktlös. Att vara där är bra, men att inte kunna göra någonting bättre, att inte kunna ändra historia eller framtid är jobbigt. Jag vet att allt kommer att lösa sig. Och att allt kommer att bli bra. Men just nu känner jag, att om du inte kommer hem igen, så kommer jag att gå i bitar. Jag kommer att sakna dig så. Du gör mitt liv så mycket bättre och vad som än händer så glöm aldrig det. En bättre vän kan man leta länge efter. Men just nu antar jag att allting handlar om att du ska må bättre, komma på benen igen och bli behandlad som du förtjänar. För du förtjänar allt.

Till dig.

http://www.youtube.com/watch?v=nW17oECl7fo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0