Snodde Sofias lista...

Jag snodde Sofias lista. Tog lite lunchpaus sa varför inte passa pa att lista sig lite.

Hur gammal är du om fem ar?
31. Shit.
Vem tillbringade du minst tva timmar med idag?
Ingen hittills, men jag och Patten ska nog hinna umgas sa mkt idag. Fast i ochförsig, anonyma människor pa biblioteket kanske räknas?
Hur lang är du?
Alltid lika rolig fraga. 152 cm. 153 cm enligt mitt pass. Dom var fett snälla pa ambassaden i London.
Vem ringde du senast?
Jag tror att jag ringde Patrick igar. För att paminna honom om att köpa choklad.
Vem ringde dig senast?
Jag tror att det var mamma och pappa fran Thailand.
Hur löd det senaste sms:et du fick?
Sofia fuskade och tog det senaste som var roligt. Im not a fusker. Däremot sa maste jag nog ta den senaste whatsappen jag fick. sms is soo 2010 och jag skickar/mottar aldrig sms nu för tiden. Pappa skriver: Grattis. Kul att det fungerar sa bra för dig. Idag har vi fatt snorkla det var kul men inte som i Egypten med er. Bild kommer här. Mamma hälsar.
Med kul att det gar sa bra för dig menade han mina superbetyg pa 5.5 pa de senaste tva proven. Med bild menade han egentligen tva bilder pa ett fult hav i ett fult thailand..avundsjuk..jag? nä.
När sag du din mamma senast?
Ifall skype räknas sa sag jag henne i mandags. Ifall det inte räknas sa sag jag henne den 2 januari klockan 04.00 pa morgonen.
När vaknade du idag?
En timme för väckning, 06:40.
Vad tror du att du befinner dig om tio ar?
Oj, vilken fraga. Jag aterkommer om tio.
Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Oj, det var en svar fraga. Vad tragiskt egentligen, att det var en svar fraga. Jag vet faktiskt inte. Jag smaskrattar mer. Hysteriskrattar händer mig väldigt sällan.
Vilka städer har du bott i?
Bro, Stevenage (Sofia, varför är inte det med pa din lista? Det är inget att skämmas över, Chuck Bass himself kommer ju därifran), London, Härnösand (Härnösand liksom?!), Interlaken och Bern.
Är du social?
Ja, det är jag nog. Fast ibland sa känns det nästan som en kraftansträngning att vara social. Lite som att folk förväntar sig att jag ska vara social sa da är jag det. Men min filosofi är ju att det finns tva sorters människor: extraversion goes introversion och introversion goes extraversion. Alltsa, antingen är man jätteutat i början när man träffar människor och sedan lugnar man ner sig och blir mer nedtonad. Eller tvärtom. Jag är definitivt en e goes i..först all over and everywhere, men sen när jag känner mig bekväm och icknervös, kan jag dra tillbaka mig lite grann.
Tycker du om kaffe?
Ja, med mkt mjölk.
Tycker du om att mysa/kela?
Ja, vem gör inte det?
Är du en beroendemänniska?
Bade ja och nej. Fast kanske mer ja än nej.
Känner du ngn med samma födelsedag som dig?
Lisa Hakansson.
Vilken var den senaste boken du läste?
Om man inte räknar skolböcker sa haller jag pa och läser Roberto Savianos "Gomorra". Men jag har inte läst ut den än sa jag vet inte om det räknas? Om det inte räknas sa var den senaste bok jag läste "Sekter och hemliga sällskap i Sverige och världen" av Claes Svahn. Sekter faschinerar mig. Och hemliga sällskap ocksa för den delen!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har ju bloggat massor! Kräm. Och du körde hela listan! Kräm.

2012-01-28 @ 11:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0