Boot Camp

Plugg Boot Camp. Här ska det klaras prov! (om jag inte klarar proven, da vet jag hur mkt inflytande det har att proven och materialet är pa tyska, för sahär mkt har jag aldrig pluggat pa ett prov)



Boot Camp packning. Tva feta pärmar, data, joggingskläder och en tval. Mer är för mycket. Bling bling!



Jag pluggade fran 08.00-22.30. Till och med pa taget till mitt Boot Camp
(Patricks föräldrar lägenhet. Härligt med semesterfirare:-)) pluggade jag. Kollade pa den sista Podcasten av var förläsning när jag anlände vid mitt mal (Vad gjorde studenterna innan podcasten kom?:-))Efterat kändes mitt huvud som en vattenmelon. Kollade pa Woody Allens film "Midnight in Paris" för att varva ner. Jag gillar egentligen Woody Allen men MiP var verkligen inte min cup of tea.



Innan jag satte mig pa taget unnade jag och Patrick oss lite Burger King. Det är inte direkt brain food men jag tycker att det är sa gott. Sa länge det inte blir för ofta!

Det är en händelserik vecka som ligger framför mig kan man säga. Mandag spelar Sverige sin första EM-match. Tisdag har jag tva prov. Tisdag till Torsdag maste jag skriva ett arbete. Fredag till Söndag blir det festival och Sveriges andra EM-match. Mandag blir det Sverige! Need I say that Sweden still feels very far away? Men det är kul. Bring it on! The good and the bad!

Nu är jag nog tillräckligt vaken för att sätta igang och plugga igen. Ser framemot min belöning ikväll, vilket är en glass och en kaffe med Helen. Yes!

Tjupp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0