Knullar i munnen

Igar var det sol. Tjugosex grader och sol. Jag pluggade i solen, jag joggade i solen och jag grillade i solen. Stuvi och Nora kom förbi och grillade med oss. De hade förberett förrätt, Halloumi. Gott, tänkte jag. Sen förstör Stuvi allt med att säga: och Apelsin. Blä! Jag hatar apelsin. Jag kan dricka apelsinjuice men jag hatar apelsin. Men, mina damer och herrar: Det var en utav dom godaste förrätterna jag ngnsin ätit. Sa jävla gott.

Sahär gör man (busenkelt): Skiva apelsiner, skiva halloumin, släng pa grillen, grilla, grilla, grilla. Lägg pa en tallrik och ha pa lite balsamicovinäger. Vi använde balsamico med smak av fikon och jag kan verkligen lova att det knullar i munnen. För alla grillfantaster...ett säkert kort..try it!



Bilden är fran internet dvs. inte tagen av mig eller ngn som var närvarande igar kväll:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0