Kojävel

Plugga har gatt bra idag. Förutom en kojävel som har statt och ramat hela dagen. Jag var nära pa att ga ut och ta livet av henne. Och hon ramar fortfarande. Sover dom aldrig ngn gang?

Nu ska jag fortsätta plugga lite (det blev ingen date med Helen. Jag hade planerat för mycket pa för lite tid). Sen ska jag soooooova. Jag drömmer säkert om den ramande kon.



Junk food byttes ut mot Brain food. Mörkt bröd, avocado, kalkon, keso, äpplen, Birchermüesli, sallad och fejk red bull. En vinnande kombination.



Körde även 8 km i sparet. Interlaken är underbart fint! Jag har lärt mig att när man märker att ens kognitiva resurser börjar tryta ska man byta modaliet (i tid!). Sa joggning blev bra. Mina kognitiva resurser aterhämtade sig utmärkt.

Sa. Dags för gamla prov och sen blir det en glass och sängen.

Puss och ha en fortsatt finfin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0