Min fina Patrick

Det finns nog ingen finare än min Patrick. I ungefär en manads tid har han lagat mat och stöttat mig medans jag har pluggat, pluggat och pluggat. Motiverat mig och trott pa mig. Hjälpt mig själv att tro pa mig.Igar när jag kom hem fran mitt Plugg Boot Camp blev jag serverad bade förrätt, varmrätt och efterrätt. Till förrätt hade han gjort en tomat och mozarellasallad med fikonbalsamico. Till varmrätt blev det grönsakspaj. Och till efterrätt fick jag en apple crumble. Att hjälpa varandra när det är tufft, i vardagen, med det som kan verkar litet men som är sa stort, är ngt som är väldigt viktigt för mig i ett förhallande. Patrick är där för mig när jag behöver. Sa jag antar att det här inlägget tillägnas Patrick.



Finns det hjärterum, sa finns det äppelrum!



Hög pa socker. Och hög pa kärlek.

Tack Patrick. För allt. Fran the bottom of my heart som Britney Spears skulle säga. Det finns ingen som är bättre än dig. Big love.

Puss
din Rebecca

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Å vilken fin kille du har!! Verkligen supergulligt att han pysslat om dig när du drunknat i studier. Det är de som är de viktiga, att man stöttar varandra och gör de där lilla extra för sin partner. PUSS

2012-06-13 @ 16:37:59
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0