Sol i sinnet

Igar var det soligt och idag är det soligare. Det tycker jag är bra. Jag pluggar nämligen mkt bättre när det är soligt. Konstigt men sant! Det är bara för att jag kan sitta ute och jobba lite pa "brännan" (för mig betyder det att ga ifran fisblek till lite mindre blek och mer röd..men ända) samtidigt som jag pluggar. Jag tror att jag har en släng av adhd (väldigt mild..haha) sa jag försöker se till att göra tva saker samtidigt mtp att det ska vara bra för barn med adhd. Och vuxna ocksa för den delen. Nog om det. Igar blev det picknick. Planen var egentligen bio men det kändes lustigt att sätta sig i en mörk biosalong när det var en san underbar sommarkväll. Sa bio it was not!



Min finaste Patrick.



Min finaste Helen. Aldrig utan M&M:s och alltid en underbar kompis.



Helen och Patrick leker flyplans.



Jag fick saklart ocksa vara med pa picknicken. Sa jag var glad!



En mysig fredagspicknickkväll. Nu maste jag börja plugga, men vi ses!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0