Sverigedagen

Idag är det Sveriges dag. Det firar ni med att vara lediga. Jag firar det med en Sverige-tshirt och prov. Sitter och pluggar det sista. Varan "lärare" bestämde sig för att slänga in lite astrologi. Sant skit. Att forskare överhuvudtaget kan fa bidrag för att undersöka skiten. Och jag ber om ursäkt till alla er som tror pa era horoskop eller astrologi, men enligt mig är det bara bullsh**. Inga bevis, inte ens när forskarna manipulerar forskningen, vilket dom alltid gör. Aja, om man pluggar psykologi, da pluggar man psykologi och da far man väl ta att man maste kunna alla "alternativförklaringar" för allt.

Hur som helst, summan av kardemumman, fira Sveriges Nationaldag i mitt namn ocksa:-)!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0