A tribute to all women

Fredagkväll startade med nagot nytt. Jag och Helen begav oss pa "Zumba Latin Aerobic". Vilken bra fredagsstart! Jag kommer att vara en flitig besökare även fast jag dansar som en stel svennepinne. Jag har varit pa Zumba förut och älskade det redan da.

Instruktören var sa jäkla härlig. En mörk skönhet med massa kurvor. Hur vi andra än försökte, sa blev vare sig vara bröst eller vara rumpor sa stora och sa coola under dansandet. En utav de fa ganger jag faktiskt önskade att jag hade mer kurvor än jag redan har. Hon var sa härlig och stämningen var sa härlig. 50 brudar som skakade loss (och en man) och som hade alla möjliga färger och former. Zumba är verkligen en hyllning till kvinnan i alla former och jag kan rekommendera alla att prova pa! Zumban blev mitt lykorus in i helgen (och min träningsvärk)

Zumban följdes av en god middag och en flaska rödtjut. Ett par chips och ngra Eminems (M&Ms) slank ocksa ner. Jag och Helen passade även pa att ta en resa down memory lane och kolla i gamla album. Det hela avslutades med "My week with Marilyn" som vi helt olagligt har laddat ner. Bra film, stackars tjej.

Med prov runt hörnet sa maste jag tyvärr avnjuta den 20 grader varma dagen ifran mitt vardagsrum. För det är faktiskt 20 grader och bla himmel här. Härliga tider, härliga helger, härliga lördagar.





Wanna be a dancing Queen. (kan även läsas wannabe dancing Queen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0