A VERY good recommendation

För ett tag sedan lade jag upp bilder pa tva par byxor och en klänning som jag hade beställt fran very.com. Kruxet var att jag ville ha lite utsvängda jeans men eftersom att jag bara är 1.52 m har jag haft svart att hitta ngra. Pa very.com hittade jag (äntligen) byxor som skulle passa mig PA RIKTIGT.

Idag har jag hämtat ut mina kläder. Det är alltid svart att beställa jeans pa internet, man vet aldrig om dom passar. Kommentarerna om just mina tva par byxor skiljde sig lite. Vissa var supernöjda, vissa var mindre nöjda. Kritiken var att de inte alls var sa korta som det pastods och att de var alldeles för sma i storlekarna. Risken med att byxorna fortfarande skulle vara för langa kunde jag inte göra ngt at. Att beställa rätt storlek kändes däremot som ett större problem. Jag är oftast mellan en 34 och en 36, beroende pa märke osv. Sa valet var antingen att beställa en 36 och hoppas att dom inte var för tajta. Eller att beställa en 38 och hoppas pa att dom inte var för stora.

Hur som helst, jag beställde tva byxor i storlek 36. Och nu när jag har fatt dom och provat byxorna sa kan jag bara säga, bättre byxor far man leta efter! Sa sköna och sa snygga! Längden var perfekt! När jag har wedges pa mig är de perfekt längd, jag är verkligen supernöjd! 36 var även det ett bra val. Hade jag beställt en 38 hade de varit alldeles för stora! Nästa gang kanske jag beställer en 34 istället, men 36 ist nicht schlecht! Jag är saaa glad. Klänningen satt ocksa som en smäck, och var inte för lang. Den är lite genomskinlig vid rumpan men eftersom att jag har en sa härlig rumpa spelar det ingen roll:-) Sa för alla sma (och stora), jag kan verkligen rekommendera very.com.

Förövrigt har jag bestämt mig för att skita i Steve Madden skorna. Dom var väldigt snygga men lite konstiga i storlekarna. Dessutom känner jag att jag inte kommer att använda dem tillräckligt ofta för att det ska vara värt att köpa dom. Sa jag bestämde mig för att beställa ett par andra skor, som inte är sa out there som Steve Madden skorna, men ända väldigt snygga! Och kommer säkert att passa perfekt till mina nya jeans och min klänning! Jag lovar att jag ska lägga upp en bild pa mina superbyxor sa fort jag far chansen!

Mina framtida skor.



Mitt nya "fotoprojekt" i hallen. Jag absolut älskar de här bilderna! Jag tog jättemanga en dag när vi var och drack kaffe. Dom är sa fina och naturliga. Funderar pa att framkalla mera och utöka min fotovägg!



Jag kompenserar avsaknaden av klädbilder med en bild pa var hall som jag langsamt men säkert börjar bli väldigt nöjd med!

Patrick haller pa och städar i bakgrunden sa det är bäst att jag far arslet ur vagnen och hjälper honom lite! Ikväll ska vi äta minipizzor och kolla pa hockey. Mer om det senare!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0