Det här är ju ingen modeblogg...

..och jag är ingen fashionista, men jag haller pa att investera i en var garderob. Jag gillar ju mode, men jag har sällan användning för saker som är alltför "out there". Dessutom hänger jag med människor som inte intresserar sig för mode för fem öre och snabbt blir jag alldeles för överklädd i min posse. Hur som helst, jag har sett ett par skor som jag blev förälskad i. Nu behöver jag er hjälp..hiss eller diss? Är de värda 750 SEK? (tänk pa att jag är student och ungefär har en budget pa 750 SEK per manad) Give me some help...I am shoeconfused!


Kommentarer
Postat av: Gotti

Skorna är snygga och du kan ju ha dom till allt! Köp och ät nudlar ett par veckor! Puss!!!!!

2012-03-12 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0