En kanelbulle?

Sol och var gör glad. Igar var det sol. Och kändes som var. Sa vi njöt lite grann.



En gespritze, en öl, en pizza, en sallad.



Med fulla magar pa matsmältningspromenad. Malet var att kolla pa björnarna. Och jag insag pa nytt att Bern är en fin stad.





Söta björnarna.

När solen hade tagit ledigt sa gick vi pa bio och sag "the hunger games". Den var ok. Ingenting man vill ställa sig upp och sjunga nationalsangen för. Men inte heller sa dalig sa att man lämnar bion. Jag kommer definitivt att se nästa film. Men först ska jag läsa böckerna. För jag tror nämligen böckerna är väldigt bra.

Nej folks, i helgen har jag ledigt sa snart blir det en cykeltur till IKEA. 40 km. Efter det far man äta en kanelbulle! Sadesa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0