Knüllen Sie ggf. ein Taschentuch...

...läste jag idag pa en tysk hemsida imorse. Sa tokigt det kan bli ibland om man later svenskan översätta tyskan.

Idag är en stor dag för mig. Jag har prov och är lite nervös och lite oförberedd. Men det ska nog ga vägen. Igar kväll blev jag däremot inbjuden till min första "riktiga" arbetsintervju. Idag klockan 10.00. Och nervös är bara förnamet. Det skulle vara sa roligt att fa jobba som assistent till professorn i klinisk psykologi. Tänk er. Lilla jag! Men jag antar att det enda jag kan göra är att vara mig själv. Jag är ända helt supernervös! Jag försöker att fokusera pa det faktum att lilla jag överhuvudtaget far komma pa intervju. Jag försöker att fokusera pa den lilla framgangen (samtidigt som jag känner precis som var kloka och absolut finaste Mästerkockjossan sa, nära skjuter ingen hare. Och nära skjuter verkligen ingen jävla hare)

Aja. Hall tummarna för mig idag, jag behöver det. Först klockan 10.10 da jag har min arbetsintervju och sen klockan 16.30 da jag har prov!




Wish me luck Motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0