Korv

Helgen inleddes med en invigning av jeansjackan för den här säsongen, öl, kärt aterseende av vänner och skratt.



Jag och Nicole

Under. Jag & Jolanda till vänster. Svenska Karin & schweiziska Pascal till höger.


Dagen efter (idag) fick jag betala för mina synder. Med ett bankande huvud (There is a funeral in my head) kröp jag upp runt 10. Bakis. Det finns bara en sak som är värre än att vara bakis och det är att vara bakis och det är underbart väder ute. Och det är det idag. Hur som helst, runt lunch hade jag samlat mina krafter och jag, Patten och miniPatten tog oss till Stuvis jobb för gratis korv.



Att äta en korv.
Under. Fina killar, fina väder. Ful "bil".



Nej, nu ska jag ga och brottas med dilemmat om huruvida jag ska ta en promenad eller inte. Ha en bra helg suckers! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0