Observationer

1. Jag är en sporttant. Jag är en langsam sportare. Jag simmar som en tant och jag joggar som en tant. Jag cyklar även som en tant sa alla cyklister som vill tävla med mig pa vägen till Bern..ni vinner! Framförallt när klockan är 07.45 och jag har ca. 7 km till skolan. Grattis till er!

2. Jag cyklar säkert. Jag har hjälm och jag har en ryggsäck. Jag stannar vid rött och jag kör vidare när det blir grönt. En gang sag jag en kille bli pakörd, han var ungefär 10 meter framför mig. Förvisso sa var det bilförarens fel, men man ska vara försiktig i trafiken!

3. Jag kan äta 200 gr choklad. Eller nästan iaf. Det bevisade jag för mig själv ikväll.

4. Nu har jag fett ont i magen. Vad kan det bero pa?

5. Jag fick ett mail idag om att jag inte har gjort ett prov som jag faktiskt har gjort. Om det inte rättas till har jag förlorat 10 ECTS poäng och jag sitter rejält i skiten.

6. Jag maste halla tva föredrag nästa vecka. Varav det ena jag inte fattar ett skit av (kanske för att det är om en bok som jag inte har läst) och ett annat som jag maste halla pa tyska och som ska vara roligt.

7. Punkt 5 och 6 är nog anledningen till punkt 3 och 4.

8. Thank god its almost friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0