Seger, Victory, Sieg

Igar kväll blev det grabbkväll vid Scheunerweg 7. Minipizzor och ishockey. Som tur var blev den manliga atmosfären utjämnad med en pom tarte tatäään, osterfladen, tva andra underbara tjejer och lite singstar. Vi spelade tva omgangar. Mitt lag vann bada gangerna. Mig var inte att tacka.



Minipizza förberedelser i full fart.


Ett Raclette järn, massa ost och VIPS kan man göra pizza!




Klänningen ganger 3. Sitter som en smäck!

SCB spelade sin första semifinal match..borta. Mot allas förvaning och förundran vann dom. Jag hoppas att dom vinner hela skiten. För en av de roligaste sakerna jag ngnsin upplevt var när Bern tog hem allt 2010. Vilken stämning!



Patrick var nöjd med segern och lanade min peruk.

A trip down memory lane: Seger 2010



Sjunde spelet, hemma. Bern tog hem segern. Atmosfären, obeskrivlig!


Dagen efter firades SCB i Bern. Självklart var vi där. Sol, musik, öl och laget. Bra grejer.

Nej, nu ska jag försöka fa i mig lite näring sa att jag orkar jobba mina fem timmar idag:-)

Jag hoppas att ni far en fin söndag!

Kram/Rebecceli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0