Födelsedagskalas

Igar fyllde min finaste Patrick 21 plus ngra ar. Födelsedagen inleddes med engelsk frukost i trädgarden.



Smörstekt toast, äggröra, bacon och vita bönor i tomatsas. Vi kunde inte har varit mer engelska eller mer onyttiga. Mkt gott och födelsedagsbarnet blev mätt och var belaten:-)



Pa kvällen blev det grillning. Alla vara bästa kompisar kom för att grilla med oss. Och för att fira Patten saklart!



Födelsedagsbarnet och en sprakande efterrätt.



Efter midnatt var vi mätta, belatna och lagom fulla. En fin kväll för ett fint födelsedagsbarn.

Vad fick Patrick utav mig i födelsedagspresent? Föutom äran att fa vara tillsammans med världens coolaste tjej dvs. Det kan inte jag avslöja här. För han har inte fatt min present än...Forsetzung folgt:-)

Nu maste jag gitta. Grillen är aterigen igang och jag maste slänga ihop en sallad (bikinisäsongen kommer som vanligt alldeles för tidigt)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0