Fredagsmys

Fredagkvällen inleddes med en spontan grillning.



The special guest. Och den enda gästen. Helen. Chips, vin, kött (namnamnam) och sallad. Fina grejer.

Efter grillningen begav vi oss till Pickwick i Bern. Här hänger alla engelsmän. Överallt hängde det lappar som gjorde reklam för England-Sverige matchen. Men jag brakade inte med en enda engelsman. Inget: Sverige är mkt bättre än England. Vi kommer att vinna med tio-noll. Nej, jag har vuxit upp.



Fyra tjejer och Magners. Bra skit. Daligt kort. Jag var för kort. Eller stolen var för instabil. Eller ngt sant.



Jag och min fina Nicole när kvällen började ta slut. Fina flickor!

Nu ska jag fortsätta plugga.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0