Mamma Mia!

Igar var det ledighet som gällde. För dom flesta. Men inte för mig. Jag akte till Thun och pluggade med en kompis. Solen sken och vi spenderade hela dagen i hennes trädgard och alperna syntes klarare än ngnsin. Det var faktiskt inte sa pjakigt att plugga även fast jag brände mig i solan. Och da använde jag solskyddsfaktor 25.

När jag kom hem blev jag bjuden pa middag av min Patte. Han vet hur man gör en tjej glad!



Min Patrick bjöd inte bara pa middag utan det blev även en liten efterrätt.



Cheesecake med vitchoklad och chokladkakebotten. Need I say more? Perfekt avslutning pa en rätt ok pluggdag. Och det bästa av allt, vi har tva till i kylen:-)

Nu ska jag plugga vidare. Jag hoppas att ni far en fin helg!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0