Vilken week

Den här veckan har jag tva arbetsintervjuer. En idag. Och en pa Onsdag. Idag ska jag ga pa en intervju där titeln pa jobbet är: Fitnessmotivatorin. Men de vill ha ngn som har pluggat minst tre ar psykologi och som är intresserad av sport. Beskrivningen later verkligen som ett drömjobb men jag väntar och ser. Deras hemsida är lite skum. Ägaren (och kanske min framtida chef) beskriver sig som aktiv buddhist och uppfinnaren av den enda upplasbara meditationskudden...haha! En relativt luddig filur. Men det ska bli kul att se vad mina arbetsuppgifter skulle vara. Att fa människor att sporta mer skulle vara ett jätteroligt jobb med tanke pa att jag tror att motion är nyckeln till ett gott psyke (bland annat).

Pa onsdag ska jag pa en till arbetsintervju. Den här gangen handler det om en praktikplats (vi maste göra 3 manaders praktik). Jag skulle jobba som "lärare" pa universitetet. I en kurs som heter "Introduktion till Psykologi". Det skulle verkligen vara ett jätteroligt jobb och det skulle ge mig mina poäng som jag behöver fran min praktikplats. Skulle ocksa vara roligt! Jag, undervisa pa universitetet. Take that suckers! Aja, vi far se. I slutet av den här veckan kanske jag har blivit med tva jobb:-)

Nu ska jag ga och plugga. Efter det ska jag ta en inspirerande joggingrunda innan jag och Mr.Buddha träffas för första gangen. Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0