Update: The sofa

Hej hej halla dagboken! 
 
Bloggtorka. Svar ja. Soffan star fortfarande i garaget. Patrick vill hissa in den genom ett fönster. Den tror jag inte pa. Veckan har sprungit förbi. Hektiska skoltider. Igar var det en lugn dag. Jag haller pa och skriver ett arbete pa tyska (klapp pa axeln) som Patrick rättade. Vi var och handla, städade lite. Trakig lördag helt enkelt! Pa kvällen gav vi oss dock iväg pa äventyr. Batman och Robin fick sällskap av Helen. Hon är en superhjälte i sig.
 
Bitte, schauen Sie die Bildern an!
 
 
Vi hamnade aterigen vi glöggstandet pa julmarknaden. Här: Patrick x 3. 
 
 
Efter glöggen pa julmarknaden begav vi oss iväg till en kompis till mig för glögg i hans trädgard (det är han som har den där supersöta ungen som var hemma hos mig pa min födelsedag). 
 
 
Man kan ju säga sahär. Efter en halvtimme var vi typ helfrusna. Fötterna gjorde ont som fan och glöggen hade inte blivit riktigt varm än. Chris hade köpt en sadan där tunna, som man kan se pa tv att hemlösa använder i  typ Bronx, NY, USA. Ni vet, som de eldar i. You know what I mean. Och det blev riktigt varmt och skönt. En san tunna vill jag ocksa ha i trädgarden. Patrick vill ha en i vardagsrummet. Det sa jag nej till. Det var det. Nu ska jag styra frukost. Och väcka Patrick. Vi har grejer att göra. Plugga, träna och baka. 
 
Trevlig tredje advent pa er!
 
Tjupp! 

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0