Jag är glad...

...för jag har nya kompisar. Svenska kompisar. För ngra helger sen var det ju svenskträff. En typisk, svensk afton med förfest, pajätande, spritdrickande och efterrätt fran IKEA. En galen kväll som t.o.m pajformen fick följa med pa. Men framförallt en afton där nya blagula vänskapsband knöts.
 
Hur som helst bor de flesta utav tjejerna i Bern. En utav tjejerna bor bara ett (langt) stenkast ifran mig. Och jag är sa glad att dom ocksa är i Schweiz. Mina nya, fina kompisar fran Sverige. Igar at vi tacos, drack vin och at lösgödis i typisk, äkta svennebanan anda! Det var jättetrevligt och jag hoppas att vi gör om det snart igen. Ni är sa himlans bra!
 
 
 
Kram!

 

Kommentarer
Postat av: Sophia

En till blogg att följa, kul! :) Tack för en super kväll, gör vi snart om igen. Stor kram

Svar: Detsamma Sophia! Sa himla kul att ni är här!
Rebecca

2013-02-16 @ 11:23:18
URL: http://sophiamolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0