Ping-Pong show med Ping-Ping hoe (Tobias gillar ladyboys!)

Ja, mycket har hänt. Nu är det 2013. Händelser i bilder. Det är bra.
 
Sverige. Julfest.
 
 
Vänster: En glad Sofia och en nysshemkommenfran Mexico Lina. Höger: Martin och Oskar. Ser vuxna ut.
 
 
Vänster: Elina, Nike, Malins syrra..hm hette hon Anna? och Malin. Höger: Masa folk. Men framförallt fina Malin och polisen Lina.
 
 
Vänster:Malins Petter och Erikas Micke. Höger: Sara och Martin. Diskuterar Baloo:-)
 
Sedan förvandlades snön till sol.
 
Bangkok.
 
 
Poolen i skymning. Fina grejer. Skyddat fran avgaser.
 
 
Battur i Bangkok. Kontrasternas stad.
 
 
 
Pilgrimsmusslor. Gott. Denna middag var däremot en utav gangerna vi blev lurade i Bangkok. 4800 Baht för en middag. Ni som har varit i Thailand vet vad jag pratar om. 
 
Bangkok var inte riktigt min grej. Avgasigt, otrevliga thailändare och lurendrejeri. Hur som helst, efter Bangkok begav vi oss till Hua-Hin. Via tag. Pappa hade hört att tagen var kräm. Jag definerar kräm annorlunda. Smutsiga och galet langsamma. Men vi tog oss till H-H i tillslut. 
 
H-H och strand.
 
 
 

 
Poolen vid hotellet. Ganger 3.
 
 
 
 
Nyarsafton
 

 
 
Nya aret inleddes pa stranden i H-H. Speciellt och tolvslaget var otroligt vackert. Speciell känsla att sta i klänning och känna sanden under fötterna när 2012 blev till 2013.
 
Jag sparar resten av mina resereflektioner till en annan dag och avslutar detta inlägg med en vanligt aterkommande fras "nu ska jag ga och plugga". För det ska jag faktiskt. Tack familjen Lanz för en fin om än annorlunda semester. Kram.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0