A cowboy is in town

Härliga ledighet. Inleddes med en joggingtur som förvandlades till en powerwalk. Jag fick hall efter tva kilometer och gick de resterande sju. Sen drog jag iväg till badet och solade. Körde världens dummaste svennegrej och glömde att smörja in axlarna, axlarna liksom! Hur kan man missa dem!?Som tur var sa var det inte sa farligt. I alla fall inte idag. Simmade nagra längder..det är sa skönt att bada!
 
 
Fin powerwalk.
 
När jag kom hem sa kände jag mig energisk. Sag att vi hade bananer som var fyra nyanser av brun. Sa jag bakade en banankaka. Jag har inte smakat den en, men enligt min Patrick sa var den jättegod. Efter det sa begav jag mig till min finaste Helen, som har flyttat till Bern (5 min fran mig) för att kolla in hennes nya lägenhet. Jättefin! Alldeles perfekt för lilla Helen. 
 
 
Vi invigde balkongen med lite Bernprosecco, innan vi tog oss in till stan för att träffa Patrick och dricka ett par drinkar.
 
 
Pickwick.
 
 
Nicole och Nathalie körde en sponanatare. De hade bada legat pa soffan när jag skrev pa whatsapp om de vill ansluta till var "Välkommen till Bern" fest. Spontana som de är, sa satt de med oss pa uteserveringen en halvtimme senare. 
 
En härlig dag. Och Helen, "Herzlich Willkommen zuhause:-)". Du kommer trivas i Bern och jag äälskar att du bor sa nära nu!
 
Idag är det regnigt sa jag ska bege mig till IKEA. För jag har tid!
 
Puss

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0